miercuri, 27 august 2008

Apropo, bine v-am gasit!

Dat fiind ca articolul anterior a fost scris inaintea infiintarii locusorului astuia, abia astazi va salut. Motivul existentei blog-ului de fata e simplu: lucrez in domeniul auto, mai exact masini premium si de lux, si, ca orice om, am si eu pareri. Da, stiu, "opinions are like assholes...". Si ce e rau in asta?

De 10 ani sunt in continua interactiune cu masinile, am capatat oarece experienta pe bucatica asta, drept care hai sa facem un pact: cei care vor citi blog-ul pot avea opinii diametral opuse, si pot sa si le exprime in comentarii. Dar sa nu se astepte la discutii interminabile in contradictoriu despre cine stie ce nu le-a convenit in ce am scris. Daca vad lucrurile intr-un anumit fel, e dreptul meu, vorba lui Caragiale. This is not a bloody forum!

Aici, in principiu, veti citi despre masini care ma intereseaza. Poate va intereseaza si pe voi. Sper sa am timp sa scriu cat mai mult, despre cat mai multe masini.

Pe curand!

3 comentarii:

LiaLia spunea...

Welcome, man! Looking good :) Si daca mai scrii cu atata pasiune despre mashinutze, poate ma imbolnavesti si pe mine cu mai mult decat simpla si curata dragoste pentru Frieda :))

Nic spunea...

Hun, iubeste-ti masina proprie, ca si ea sa te iubeasca pe tine! Restul nici nu trebuie sa conteze.
Masinile si femeile neiubite iti fac intotdeauna surprize foarte nasoale, multe dintre ele comune celor doua categorii :)) Par egzamplu, te lasa in drum!

mircea oculeanu spunea...

Hehe, gut news herr Nic...
Vreau sa cetesc cu la fel de multa pasiune aici ca si cand m-as "pierde" in Top Gear...so...da-i bice :))